6. Aan het werk - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Manon Meininger - WaarBenJij.nu 6. Aan het werk - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Manon Meininger - WaarBenJij.nu

6. Aan het werk

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

24 Januari 2011 | Gambia, Banjul

Zometeen heb ik een afspraak met Isatou, de vrouw die in Njau al een groep met vrouwen bij elkaar heeft gebracht. Zij is degene die kwam met de vraag of de FHAG haar groep wil gaan ondersteunen. Ik zal vandaag haar ideeën horen en kijken of dat aansluit bij de mijne. Ik heb er zin in en ben benieuwd.

Gisteren hebben Ellen, Arthur en ik gelunched bij Ousman, Bintu en hun 1 jarige zoon Mohammed. Het was erg leuk hen te zien. Mohammed zag ik voor het eerst, want toen ik hier vorig jaar was heeft Bintu niet gezorgd dat ze ging bevallen terwijl ik er nog was... ;-p
Ousman is de secretary van de FHAG en hem heb ik twee jaar geleden al leren kennen.

Op naar een drukke dag en ik laat de resultaten natuurlijk horen.
:SMS update:: 26 januari 2011 :
Wow, tis hard werken hier; maandag volle dag, gisteren naar de Bussumgarden bij Somita en net om 5 uur opgestaan en nu onderweg naar Njau met Arthur, waar we een nacht blijven slapen. Weinig tijd of mogelijkheden om verslagen te schrijven. XXX


  • 24 Januari 2011 - 08:12

    Annemieke:

    Leuk om al je verhalen te lezen! Ben benieuwd wat het vandaag oplevert! Succes!

  • 24 Januari 2011 - 09:16

    Ada:

    Zo........jij weet van aanpakken! Spannend hoor. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat lopen.Komt Isatou naar jullie toe of reis je al naar Njau ??(dat is toch een paar honderd kilometer verder???) Heb je al vervoer? Nou meissie,veel succes en maakt er iets moois van! Dikke kus van je moeder X

  • 24 Januari 2011 - 19:23

    Heidie:

    Meid ik heb echt medelijden met je, wat moet jij het warm hebben!!!!! xxx

  • 25 Januari 2011 - 18:26

    Caroline En Matthijs:

    Hey Manoni,
    Wij zijn net terug uit Italie. Heel veel sneeuw gezien onderweg. Dat is wel ff andere koek. Matthijs bestaat voor ongeveer 80% uit bier, schat ik zo in. De beurs was financieel gezien niet goed maar we hebben wel veel gelachen. Het is altijd gezellig met die maffe collega standhouders. Onderling is het toch een soort grote familie. Matthijs heeft een aanbod gehad om twee maanden op Bonaire te werken. Ik weet niet of hij het gaat doen. Hij wil je vanavond nog contacten. Hoe is mij een raadsel (skype?). Ik ben blij te horen dat je goed aangekomen bent en al zo snel weer aan het werk bent gegaan. Het lijkt me heel leuk en spannend. Vergeet niet te genieten. (Lukt wel als ik lees over massages enzo.) Groeten aan Arthur en Ellen.
    Liefs, Caroline.

  • 25 Januari 2011 - 18:26

    Caroline En Matthijs:

    Hey Manoni,
    Wij zijn net terug uit Italie. Heel veel sneeuw gezien onderweg. Dat is wel ff andere koek. Matthijs bestaat voor ongeveer 80% uit bier, schat ik zo in. De beurs was financieel gezien niet goed maar we hebben wel veel gelachen. Het is altijd gezellig met die maffe collega standhouders. Onderling is het toch een soort grote familie. Matthijs heeft een aanbod gehad om twee maanden op Bonaire te werken. Ik weet niet of hij het gaat doen. Hij wil je vanavond nog contacten. Hoe is mij een raadsel (skype?). Ik ben blij te horen dat je goed aangekomen bent en al zo snel weer aan het werk bent gegaan. Het lijkt me heel leuk en spannend. Vergeet niet te genieten. (Lukt wel als ik lees over massages enzo.) Groeten aan Arthur en Ellen.
    Liefs, Caroline.

  • 26 Januari 2011 - 11:28

    Ada:

    Wauw.......5 uur opgestaan? Wat een slavenarbeid! Morgenstond heeft goud in de mond..........dus dat moet daar allemaal wel lukken. Ben heel benieuwd hoe het allemaal verder loopt.Succes!! XXX

  • 26 Januari 2011 - 21:17

    Bert:

    dat zal tegenvallen midden in de nacht opstaan ;-) Eén troost.. jij hoeft geen ruiten te krabben!

    Groeten uit donker Gouda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 57569

Voorgaande reizen:

13 December 2011 - 23 December 2011

Even onderduiken in de Rode Zee

20 Januari 2011 - 27 Mei 2011

Aan het werk in Gambia

06 Januari 2010 - 20 Januari 2010

Gambia

28 September 2009 - 05 Oktober 2009

Diddelidee!

09 Augustus 2009 - 15 Augustus 2009

Op de rode fiets naar Duitsland en Frankrijk

08 November 2008 - 13 December 2008

Amsterdan Dakar Challenge

02 Juni 2008 - 16 Juni 2008

Brasil...lalalalalalalalalaaaaa

13 September 2007 - 21 September 2007

Nile Cruise

Landen bezocht: