5. In Gambia!!! - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Manon Meininger - WaarBenJij.nu 5. In Gambia!!! - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Manon Meininger - WaarBenJij.nu

5. In Gambia!!!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

22 Januari 2011 | Gambia, Banjul

Goedemiddag, vanuit een zonovergoten Gambia ;-D
Gisterenochtend vroeg ben ik in Banjul geland, waar Ellen en Arthur me op stonden te wachten op het vliegveld. Ik had ruim een uur vertraging en heb niet echt kunnen slapen onderweg. Eerst ben ik naar Casablanca gevlogen, waar ik 3 uur moest wachten op het volgende vliegtuig, daarna ging de reis naar Guinee en door naar Banjul. Om zeven uur 's ochtends in Tujareng aangekomen, waar ik nog even ben gaan slapen.
Ik kwam er achter dat de %$#$%%&$@^$ ergens mijn tas hebben leeggehaald; 1,5 kg kaas, een kilo drop en het tasje met een extra fotocamera en alle snoertjes en opladers....een beetje jammer...
Ik heb een eigen huisje op de compound van Global Energy, waar ook het kantoor van de FHAG (de gambiaanse tak van de SHHG) is.
Ik heb net een filmpje gemaakt, maar de verbinding is niet heel erg snel, check m'n youtube kanaal.
Gisteren was ik nogal suf van de reis en zijn arthur Ellen en ik wat gaan eten bij Bart een stukje verderop. Daarna ben ik heel vroeg m'n bed ingerold. Heerlijk geslapen en vanochtend een beetje m'n huisje ingericht en even boodschappen gedaan. Nu is Patricia de masseuse er en wordt ik straks heerlijk gemaseerd, ja het is hier best zwaar.... ;-p
Gisteren was het de hele dag bewolkt, maar dat was voor mij heerlijk om een beetje te wennen en vandaag schijnt het zonnetje weer volop. Het is een graadje of 30...

  • 22 Januari 2011 - 18:13

    Frans:

    Waar kan ik je youtube kanaal vinden dan ? Fijn dat je goed bent aangekomen!

  • 22 Januari 2011 - 18:28

    Atsje En Jeroen:

    klinkt allemaal een stuk interessanter dan wat wij hebben gedaan vandaag....ik noem zaterdag en IKEA!
    Goed te horen dat je veilig bent aangekomen.
    Liefs A en J

  • 22 Januari 2011 - 20:31

    Bert:

    Veilig aangekomen zo te zien, minus een deel van je spullen..... Ehh... waar gaan we dat youtube kanaal van je vinden, heb je een linkje voor ons?
    Groeten uit donker Nederland....

  • 22 Januari 2011 - 22:36

    Jolanda:

    30 graden....pffffff
    Ben blij dat het hier nog lekker koud is; kan ik mijn nieuwe winterjas nog aan ;)

  • 22 Januari 2011 - 22:52

    Sandra:

    Ha Manon,

    Hmmm... massage...Jammer van je spullen. Ben wel benieuwd naar je huisje! Je Wii is hier een groot succes, Dio vind het bowlen echt geweldig! Gisteren heeft hij van ons gewonnen. Het weekend hebben we omgedoopt tot Wiikend, zodat we hem er doordeweeks nog even vanaf kunnen houden ;-)

    Liefs!

    Sandra

  • 23 Januari 2011 - 03:12

    Moi:

    Voor YouTube zie link van Joost, maar nu staat er door iets mindere verbinding nog niets op, misschien morgen...
    Trusten

  • 23 Januari 2011 - 20:20

    Edith & Ad:

    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen, jammer van die spullen. Gelukkig heb je je E-reader nog.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 57601

Voorgaande reizen:

13 December 2011 - 23 December 2011

Even onderduiken in de Rode Zee

20 Januari 2011 - 27 Mei 2011

Aan het werk in Gambia

06 Januari 2010 - 20 Januari 2010

Gambia

28 September 2009 - 05 Oktober 2009

Diddelidee!

09 Augustus 2009 - 15 Augustus 2009

Op de rode fiets naar Duitsland en Frankrijk

08 November 2008 - 13 December 2008

Amsterdan Dakar Challenge

02 Juni 2008 - 16 Juni 2008

Brasil...lalalalalalalalalaaaaa

13 September 2007 - 21 September 2007

Nile Cruise

Landen bezocht: