Jarig!!! - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Manon Meininger - WaarBenJij.nu Jarig!!! - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Manon Meininger - WaarBenJij.nu

Jarig!!!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

02 Maart 2011 | Gambia, Banjul

Gisteren heb ik dus mijn verjaardag gevierd in Gambia. Ik ben de hele dag echt jarig geweest. Het begon al dat er happy birthday vlaggen voor m'n kamer hingen en toen werd ik geskyped door Ada, Iris en Kim en daarna door Eva en Lotte. Toen kreeg ik allemaal kadootjes van Arthur en Ellen en Milko en Beppie en niet te vergeten de kadootjes die Annie voor Sylvia had achter gelaten. Na het ontbijt een bakkie gedaan en daarna ben ik met Beppie ergens gaan sjoppen en lekker gelunched. s'Middags kwamen Ous met z'n familie en hebben we taart gegeten. Daarna zijn we met z'n zessen mexicaans wezen eten. Onder het genot van een long island icetea, een happybirthday vlag en bij het toetje een sterretje, precies zoals het hoord... Daarna nog even een afzakkertje bij Bini's en toen was het wel weer genoeg geweest.
Iedereen bedankt voor de felicitaties en groet!!!

• 02 Maart 2011 - 19:09

Bert:

Echte verjaardagsfoto's! Zo te zien heb je een leuke dag gehad.

• 02 Maart 2011 - 20:44

Ellie De Leeuw:

Lieve Manon,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Aan de foto's te zien heb je een leuke dag gehad.Nog heel veel werkplezier daar en de groetjes en een dikke kus van Ellie.

• 02 Maart 2011 - 21:08

Ada:

Nou.....Zo te zien en lezen heb je een fijne verjaardag gehad. Fijn hoor,dat er lieve mensen daar zijn die zo'n dag voor jou geweldig maken!!! Ik heb je erg gemist,maar de taart die werd bezorgd maakte heel wat goed. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen om vanuit Afrika een taart(van een Bergse bakker) bij mij te laten bezorgen???? !!!! Leve internet.We hebben er lekker van gesmuld.We...zijn Joost,Kim,Amber,Jasmijn,Iris en ik. Volgende verjaardag bak ik weer Appeltaart en Flap Jack!!!!!
    Liefs en dikke kus X

• 07 Maart 2011 - 08:44

Vlaardingen West:

Geniele foto! 41 graden, wat een verjaardagskado. Hier koud en een waterig zonnetje, kortom je mist er nix aan... Ik heb je computer aan de praat gekregen dus morgen houd ik Annemieke weer gezeldschap. Take care and stay wild. Was je nou 28 of 29 geworden?