3. Wow wat gaat het hard...;-D - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Manon Meininger - WaarBenJij.nu 3. Wow wat gaat het hard...;-D - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Manon Meininger - WaarBenJij.nu

3. Wow wat gaat het hard...;-D

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

05 Januari 2011 | Nederland, Rotterdam

Het begint nu een klein beetje hectisch te worden, maar ik heb er erg veel zin in.

Het project is zich aan het vormen: Arthur heeft in Gambia contact gelegd met een groep vrouwen, die samen verschillende producten maken om te verkopen, zodat ze een extra inkomen hebben. Deze groep heeft aangegeven dat ze zich meer willen ontwikkelen; engelse les, omgaan met geld etc. In Gambia komt nog op grote schaal vrouwenbesnijdenis voor. Hier kan ik een heel mooi project voor opstarten. Bij zijn bezoek heeft Arthur een filmpje gemaakt van de vrouwen, ik geloof dat ik daar welkom ben.... :-D

http://www.youtube.com/watch?v=bddAPRrd9cA

Nog twee weken dan is het zover.
Ik heb het nu heel druk met voorbereiden;
- ik heb een afspraak met een vrouwenorganisatie die het soort projecten uitvoert, dat ik voor ogen heb.
- de laatste inenting gehaald
- de laatste klusjes afgerond bij RWS
- zaterdag een feestje in Schonewil
- met heel veel mensen nog even afspreken voordat ik vertrek
- een huurder voor m'n huisje gevonden
- m'n auto is ingestort
- verschillende boodschappen gedaan
- en dan ook nog even net een sollicitatie de deur uit gedaan....


  • 05 Januari 2011 - 16:10

    Bert:

    Ja voor je het weet is het 20 januari..... Geniet nog maar even van de kou ;-)

    Groeten uit donker Gouda

  • 05 Januari 2011 - 16:36

    Jedinges:

    F**K-KING-GOED-BEZIG!

  • 05 Januari 2011 - 17:31

    Espace 4 Life:

    Goed filmpje! Lijkt alsof iemand al wat reclame voor je aan het maken is geweest.

    Heel veel succes met reis en je project daar. Ga je uiteindelijk vliegen of toch die kant op rijden?
    Mocht je nog ruimte in je koffers over hebben dan heb ik nog wel wat koffervulling hier liggen.

    Frank

  • 06 Januari 2011 - 22:15

    Heidie:

    Ik wil echt graag mee om je uit te zwaaien, maar heb geen auto EN geen oppas 20 januari... Normaal zou ik dan denken: Dan bel ik Manon toch...

  • 10 Januari 2011 - 07:48

    Vlaardingen West:

    Good luck and have fun!

  • 14 Januari 2011 - 13:57

    Karin (Receptie RWS):

    Heel veel succes, en ik ga je verslag zeker volgen.

  • 17 Januari 2011 - 12:27

    Ellie De Leeuw:

    een hele goede reis a.s. donderdag en ik blijf je verslagen lezen.
    Dikke kus Ellie.

  • 18 Januari 2011 - 12:32

    Marie-Anne:

    Hoi!

    Een héle goede reis en heel veel succes/plezier in Gambia.

    Groetjes,
    Marie-Anne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 57574

Voorgaande reizen:

13 December 2011 - 23 December 2011

Even onderduiken in de Rode Zee

20 Januari 2011 - 27 Mei 2011

Aan het werk in Gambia

06 Januari 2010 - 20 Januari 2010

Gambia

28 September 2009 - 05 Oktober 2009

Diddelidee!

09 Augustus 2009 - 15 Augustus 2009

Op de rode fiets naar Duitsland en Frankrijk

08 November 2008 - 13 December 2008

Amsterdan Dakar Challenge

02 Juni 2008 - 16 Juni 2008

Brasil...lalalalalalalalalaaaaa

13 September 2007 - 21 September 2007

Nile Cruise

Landen bezocht: