heerlijk in de warmte - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Manon Meininger - WaarBenJij.nu heerlijk in de warmte - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Manon Meininger - WaarBenJij.nu

heerlijk in de warmte

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

07 Januari 2010 | Gambia, Banjul

Ha allen,
Gisteren na een lange nacht op schiphol en een lastige vlucht in Gambia aangekomen. Eerst moest op schiphol het vliegtuig van ijs worden ontdaan en toen we in Faro landen voor een nieuwe crew, bleek dat er een noodbaken niet aan boord was, na een helehoop gezoek (niets gevonden dus...) is er een nieuw vluchtplan gemaakt en zijn we via een andere route naar Banjul gevlogen.

Arthur en Ellen stonden me op het vliegveld op te wachten om me in stijl (ie de een of andere zwarte mercury) op te halen. We zijn natuurlijk eerst een julbrew gaan halen bij Bini's en daarna doorgereden naar Beppie en Milko.

:SMS update:: 7 januari 2010 :
Heerlijk bijgekomen net de uitlaat van de transit afgereden...niets aan de hand hoor! Ik geniet! Nu aan de boerenkool met hemaworst... XXX

• 07 Januari 2010 - 18:56

Daphne:

Hì lekker wijf,

Gelukkig, kun je nu lekker gaan genieten van je vakantie!!!

Kussss D.

• 07 Januari 2010 - 19:28

Amber:

hoi manonie is het warm daar?nou hier is het brrrrrrrr. hoe is het met de ambulance? liefs, Jasmijn,iris, Kim, joost en natuurlijk amber

• 08 Januari 2010 - 08:04

Joost: