Upcountry - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Manon Meininger - WaarBenJij.nu Upcountry - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Manon Meininger - WaarBenJij.nu

Upcountry

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

16 Januari 2010 | Gambia, Banjul

Op de heenweg waren we om half 7 bij de pont, waar we eigenlijk een prioroty letter voor hadden, maar anderen hebben waarschijnlijk veel smeergeld betaald en reden allemaal langs. Nadat we twee ferries gemist hadden konden we om 10 uur als laatste op de pont.

De rest typ ik binnenkort op een computer...dit gaat echt te traag op m'n telefoon...

XXX
:SMS update:: 20 januari 2010 :
Ingechecked en nog even van de laatste warmte aan het genieten... vliegtuig vertrekt op tijd. Xxx

:SMS update:: 20 januari 2010 :
Net een windmolen beklommen... Best hoog, sta ik halverwege komen er een paar kids langs die zwaaien en om een snoepje vragen... Ik geloof niet dat die gambianen het willen snappen...

  • 16 Januari 2010 - 12:47

    Ada:

    Wat gaat de tijd toch snel! Je bent denk ik alweer aan het aftellen voor de terugtocht,reden temeer om nog extra van de laatste dagen te genieten.De ergste kou is hier verdwenen.Overdag is het een paar graden boven nul.De meeste sneeuw is van de wegen verdwenen en alles ziet er nu ongezellig en somber uit.Zo'n sneeuwlandschap heeft toch wel charme!Schaatsen kan niet meer.Het ijs is levensgevaarlijk.Shabba is de hele dag buiten aan het schooieren.Zit meestal in een boom om de vogeltjes beter te kunnen zien.'sAvonds en 's nachts komt ze lekker bij me liggen om te kroelen.
    Morgen is Iris jarig.Groot feest natuurlijk!! We zullen je missen.Geniet nog even want straks moet je weer aan de slag.
    Liefs en een dikke kus XX

  • 16 Januari 2010 - 15:03

    Bas:

    Zo even kijken of ik weer berichtjes uit kan verzenden. Ik merk dat je het reuze naar je zin hebt met al die ongemakken en problemen met de auto's. Maar het lijkt me wel een uitdaging. Nu dat ik moet stoppen met werken heb ik de tijd om eens met je mee te gaan om met eigen ogen te zien hoe het daar is. Veel plezier en een knuffel.

  • 20 Januari 2010 - 13:23

    Josephine:

    Jeetje, wat gaat dat hard.....Gelukkig!! want nu kunnen we afspreken en kan je je mij je verhalen in het eggie vertellen. Ik heb daarom express niet alles gelezen ;-))))

  • 20 Januari 2010 - 16:58

    Pat En SHHG-Belgie:

    Zijn al 3 dagen terug en hebben tot nu toe al heel veel geslapen (vanwege de nachtvlucht). De kou valt mee omdat het hier boven nul is maar alles is hier zo grijs. We missen de 'smiles' van de Gambiaanse kinderen.

  • 20 Januari 2010 - 17:04

    Beppie:

    Als je dit leest ben je weer lekker thuis. Goede reis gehad?
    Vanmiddag in de tuin bezig geweest (met Buba) met het maken van de kruidenspiraal. Foto's volgen vanzelf.
    Jammer dat je weg bent, ik mis je nu al XXXX

  • 20 Januari 2010 - 21:31

    Carla:

    Op de valreep nog een reactie van mij. Echt stom want nu lees je het pas thuis maar ja ik hol altijd ergens achteraan. Wel super hoor, dit is pas echt reizen!
    Eh ja sorry maar toch maar tot ARW.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 57598

Voorgaande reizen:

13 December 2011 - 23 December 2011

Even onderduiken in de Rode Zee

20 Januari 2011 - 27 Mei 2011

Aan het werk in Gambia

06 Januari 2010 - 20 Januari 2010

Gambia

28 September 2009 - 05 Oktober 2009

Diddelidee!

09 Augustus 2009 - 15 Augustus 2009

Op de rode fiets naar Duitsland en Frankrijk

08 November 2008 - 13 December 2008

Amsterdan Dakar Challenge

02 Juni 2008 - 16 Juni 2008

Brasil...lalalalalalalalalaaaaa

13 September 2007 - 21 September 2007

Nile Cruise

Landen bezocht: