Stichting Humanitaire Hulp Gambia - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Manon Meininger - WaarBenJij.nu Stichting Humanitaire Hulp Gambia - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Manon Meininger - WaarBenJij.nu

Stichting Humanitaire Hulp Gambia

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

23 November 2009 | Nederland, Rotterdam

In november 2008 vertrok er vanuit Amsterdam onder de vlag van de Amsterdam Dakar Challenge een team met de naam de ANNIE'S in een mooie Ford Transit die uiteindelijk zijn bestemming zou vinden als ambulance voor de kliniek in Gambia.
(http://anniesnaardakar.waarbenjij.nu)

Uit het bezoekverslag projecten september 2009:
De ambulance wordt goed onderhouden en ziet er helemaal goed uit. De chauffeur houdt
een logboek bij en heeft inmiddels 42 patienten naar Basse en 3 patienten naar het
ziekenhuis in Bansang gebracht. In Bansang kunnen ze namelijk opereren.

Stichting Humanitaire Hulp Gambia:
De ontwikkeling van Gambia in de breedste zin van het woord is de globale doelstelling van de Stichting. Door het uitvoeren van projecten op het gebied van onderwijs in Gambia, gezondheidszorg en rurale ontwikkeling wordt getracht de mensen in Gambia een leefwaardiger bestaan te laten opbouwen.

Wilt u geld doneren? Wij zijn blij met giften van iedere grootte. Weet dat uw geld 100% besteedt wordt aan de projecten en de hulp aan onze Gambiaanse medemens!

Onze bankgegevens zijn:
Stichting Humanitaire Hulp Gambia
ABN AMRO Bussum: 50.66.45.320

• 05 Januari 2010 - 21:28

Ada:

Nou lieverd,het is zo ver. Je gaat weer lekker een paar weekjes naar Gambia. Ik hoop dat je een goeie reis hebt en ga er maar lekker van genieten. Doe Arthur en Ellen de groetjes van mij.
    Veel plezier en een dikke kus van je moedertje.X