eerste duik, Dahab en de vloek van de farao - Reisverslag uit Dahab, Egypte van Manon Meininger - WaarBenJij.nu eerste duik, Dahab en de vloek van de farao - Reisverslag uit Dahab, Egypte van Manon Meininger - WaarBenJij.nu

eerste duik, Dahab en de vloek van de farao

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

16 December 2011 | Egypte, Dahab

Gisteren hebben we de eerste duik gemaakt. Het was even wennen en m'n bril lekte, maar wel eindelijk weer eens onder water geweest! 's Avonds zijn we met twee nl gasten van het camp gaan bier drinken en Dahab verkennen. Vandaag zouden we nog een paar duikjes doen, maar daar was m'n maag het niet mee eens. De hele dag aan de thee en yoghurt, liggen slapen in de zon en nu doe ik het wel weer.
Het is meestal zonnig, soms een wolkensluier en 24 graden; erg goed uit te houden dus. 's Avonds wordt het vroeg donker en koelt het af, maar Ja het is winter...

• 17 December 2011 - 08:26

Kees En Els:

Dag Manon en Matthijs,
    Jammer van je protesterende maag Manon, maar dat hoort er kennelijk bij in Afrika.
    Hopelijk kan je toch nog veel genieten van het duiken en bier drinken.
    Hoe vindt Matthijs het trouwens daar en heeft hij geen last van buikklachten?
    Hier gaat alles goed en Petra en de boys zitten, na visumproblemen in Thailand, nu lekker in Vietnam. Hier is en blijft het gewoon koud.
    Groetjes en geniet.

• 17 December 2011 - 13:23

Ada:

En jij maar denken dat je na Gambia wel tegen een stootje kon......niet dus. Egypte is nijdig,dat wist je ! Hopelijk gaat het snel over want dat zou zonde zijn.
    Veel plezier,ik hoop dat je nog mooie duiken kan maken.
    Doei doei........

• 19 December 2011 - 07:57

Nils:

Hoe was de watertemperatuur? Nog mooie dingen gezien onder water? Geniet ervan!