Vakantie!!! - Reisverslag uit Dahab, Egypte van Manon Meininger - WaarBenJij.nu Vakantie!!! - Reisverslag uit Dahab, Egypte van Manon Meininger - WaarBenJij.nu

Vakantie!!!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

14 December 2011 | Egypte, Dahab

We zitten heerlijk biertjes te drinken in Sindbad Camp.
De wifi-verbinding is niet denderend, maar soms werkt het...
Gisteren zijn we via Hurgada naar Sharm el Sheikh gevlogen. Daar stond een taxi te wachten om ons naar Dahab te brengen. Een rit van ruim 100 km door een woestijn achtig gebergte, over een best wel goede weg. We werden bij het Sindbad Camp gebracht. De kamers zijn hier wat primitief en de gasten nogal zweverig, maar het is best goed te doen; we hadden ook tussen de russen op een net niet sjiek resort kunnen zitten... We zitten direct aan zee en er is een hele goede keuken. Het bier (heineken ;-s) haal je bij de bierwinkel en zet je in de koelkast; het is voor de eigenaars verboden te verkopen... We hebben erg rustig aan gedaan, hebben een duikschool bezocht om af te spreken om te gaan duiken en zijn 's middags even gaan snorkelen.

• 14 December 2011 - 20:07

Ada:

Zo, daar zit je dan lekker in Egypte.Bofkont!
    Wanneer ga je duiken? Geniet er maal lekker van want voor je het weet is het weer voorbij!
    Kus van je moeder X

• 14 December 2011 - 20:08

Ada :

Hoe is het weer daar trouwens???

• 15 December 2011 - 05:56

Joost:

Lekkerrrr, doe je Sponge Bob de groeten?

• 15 December 2011 - 09:52

Beppie Smits:

Hoi lieverds,

Klinkt allemaal heerlijk. Heel veel plezier met de 'zwevers' en met duiken vandaag.

XXXX